Tuulita gästbloggar

Hej! Nu gästbloggar jag!!
Hej igen.Vi tittar just nu på Robinsson (alltså jag och SniffFett ). Om ni undrar varför hon hetter SniffFett så ska ni vetta att hon är gift med Boba Fett från Star Wars. Jag var präst (hihi). Jag har ätit mycket glass <33. Vi körde Badminton och jag sög på det (alltså att jag är dåligt på det). Jag ska sova över hos SniffFett (man fattar det ) fett kuuligt<33.Nu är Robinsson slut. Nu börjar A Beautyful Mind. Det är typ en film eller nåt. Det handlar om asså typ nåt. Nu har jag asså typ inget att skriva om. Asså så ni får nöja er med detta inlägg.

Alltså vad Tuulita försökte säga var att hon inte hade nåt viktigt att säga.
+ (Jag är inte kär i nån "Boba Fett", jag är bara gift med honom.) //Sniff(Fett)

Det är jag som gästbloggar på din blogg SniffFett.  Pussar till er alla <33
(Tuuli är inte en fjortis // SniffFett ) Jag är inte det <33  // Tuuli. Pussar till min och julles fjortisbebis <33 (Jag är inte heller fjortis //Sniff) ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0