Skolstart!!

Heej!! Idag var det skolstart. Jag vet inte riktigt om jag ville det eller inte. Jag bara gick dit (inte för att jag kunde ha valt att inte gå dit) ;) Joo men såklart det är roligt att träffa alla kompisar igen och sånt :P Hehe. Konstigt nog var jag jättepigg när jag vaknade (vilket jag speciellt inte brukar vara precis efter lov). Idag började också teatern och det var roligt. Vi fortsatte med pjäsen och gjorde en ganska rolig scen där :D Efter teatern mötte Emma och pappa mig utanför och så åkte vi hem. Har ätit jättegod makaronilåda, mm!! Så nu är jag jättemätt. Just nu chattar jag med Julle och hon hade nån sorts frågestund på nån sida. Jag hade skickat massor med frågor till henne där igår. Efter ett par frågor sa jag att jag inte kom på något mer så då sa hon att jag bara skulle skicka nästan vad som helst så en sånhär fråga skickade jag "Vad skulle du välja av dom här: 1. Äta ett ljus. 2. Dricka toalettvatten ?" xP Haha jaa jag skulle ju skicka vad som helst så...  :P jag sa helt enkelt några helt konstiga frågor, vad som bara dök upp i huvet ;)
Ida har fixat lite mer i min blogg också :D Hihii. Tack Ida!!


Hej hej!! :)

Kommentarer

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0