Läs inte

Haha vet inte varför rubriken är "Läs inte" xP Men jaja..
Hej!! :D
Jag och Emma skulle shoppa idag (jag fick ju ett presentkort till HM från henne i julklapp) men jag var ju lite klantig där xP Jag glömde presentkortet helt och hållet!! Så jag åkte hem direkt från skolan och satt framför tv:n... :P
Jag är så glad men ändå lite.. Um.. Vad ska man säga... Fundersam?? xD Nee.. Jag vet inte... :P Men jag vet inte vad jag ska göraaa!! :( Öhm.... Ingen aning om varför jag säger det men... xD

Russian roulette - Rihanna



Men jaa.. Här kommer en gladare låt i alla fall ;) :


:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar Tik-Tok :D

2010-01-22 @ 08:11:42
Postat av: Felicia

sv: sjukt snygga haha okej :P

2010-01-22 @ 09:59:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0