Hungriiig

 Hej hej!
Idag efter skolan så skulle jag på piano (vilket jag gör varje torsdag) så skyndade jag och Nina oss att hitta nåt att äta (jag var vråååålhungrig och kunde inte vänta en sekund till innan jag fick mat) så vi sprang till McDonalds xP och jag frågade om dom fortfarande hade dubbelcheeseburgare (vilket dom då inte hade) men då sa dom att jag kunde få två cheeseburgare för samma pris så det köpte jag. (Kostade en dubbelcheeseburgare 20 kr?!) Jag åt cheeseburgarna på typ 5-10 minuter xP (som sagt så var jag vråååålhungrig) Hehe.. Sen så skyndade vi oss till tåget och när jag kommer fram (har åkt hissen upp och allt) så står det på dörren att det inte blir någon piano idag... Jahapp... Så då åkte jag hem, köpte bröd (eftersom pappa bara köper fel) och nu sitter jag här ;)

Är du arg eller på dåligt humör så är det här en bra låt ;) (Sjung med!)




Kommentarer

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0