Hemma

Hej! Jag har inte skrivit så mycke på senaste tiden men nu vill jag skriva! :P'
Igår så var Nina hos mig. Först när hon kom satt vi bara och chattade lite och gjorde dom här testen på våra bloggar. :) Då chattade A-J med oss och hon frågade om vi ville komma till henne och så åkte vi pulka där. Sen åkte vi tillbaka till mig och på kvällen åkte Nina hem :P
Idag vaknade jag vid tiotiden, tror jag, och satte genast på "Systrar i jeans 2" (såg första filmen för ett par dagar sen). Jag håller på och läser tredje boken, men jag tror att alla böckerna från 2:an fanns i filmen, men det gör inget för den var så bra! :D
Just nu chattar jag. :P

Hej hej!

Kommentarer

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0