Test

Lovar du att vara ärlig?: Jadå!! 
Låt just nu: T.. Eller nää.. Kgh!.. Nääh.. Vet inte.. Ingen =P
Om du röker: Nej!! =O 
Beroende av: Datorn, haha nääh. Vad jag är dålig på att svara på frågorna =S JAA! JAG VET! =D SVAR!!
Vem behöver du mest just nu: Hmmh.. Svår fråga.. Emma! =)
Vad tror folk om dig: En konstig människa som bara går omkring och finns ;P Heheh. Inte vet jag. Fråga dom! ;)
Stämmer det: ... fråga dom. =P Men jag tror att min teori stämmer.
Vad säger du för att imponera på någon: Varför skulle jag imponera på någon?? =S Hahaa jag vet, dåliga svar..
Hur imponerar man på dig: Om man är rolig och snäll!!
Brukar du skratta för dig själv?: Jaaaa!! Såklaart!! Jättemycke! Hela tiden faktiskt (nästan) =P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Var är du? Har vi inne- eller utejumpa?
Vilken är din favoritmålning? Oj =S Hahah vet inte.. En målning jag målade när jag var jätteliten och gick på dagis!!=P 
Vart bor du: Hemma!
Trivs du där: Jajamen! =D
Äger du några converse: Japp. 3 st (ett par är försmå).
Vad har du för mobil operatör: Tele2 comviq
Är du allergisk i mot något: Hund, katt, häst, marsvin.. =(
Nästa mål i ditt liv: Bli skådis och vara med i någon film!!! =D
Hur svarar du i mobilen: "Hej"
Vem ringde du senast: Pappa! Men sen så kom jag på att hans mobil är sönder...
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Hej! Är Merja i närheten?"
Antal sömntimmar inatt: 6 timmar kanske.
Sov du ensam: Japp!
Tycker du om din pappa: Ja? =P
Brukar du komma i tid: Ja. Men för några dagar sen kom jag 30 min försent till skolan =S 
När mår du bra: Nästan alltid tror jag.
När blev du fotad senast: IDAG
Vanligaste färg på dina kläder: Blå, svart, vit...
Vad tycker du om fötter: Räcker det med ett ord? Då säger jag väl "FjakfhaJFakhfal...."
Är du smart: Ja jätte!! =P Eller vad vet jag.. Oj, det där lät ju inte smart direkt.. Haha sååå... Nej.
Är du aktiv i skolan: Japp
Vem/vilka saknar du just nu: Emma
Favorit dryck på morgonen: GOD MORGON Tropisk eller vad den nu heter
När brukar du gå och lägga dig: Olika.. Jag brukar vara jätteseg i att gå upp på morgonen så kanske vid.. Öö.. halv tio? Tio?
Är du blyg: Japp! Fast jag var blygare förut.
Vill du hellre ha mail än brev: Nej!! Jag vill ha brev! =D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja kanske.. =P
Har du spytt offentligt: Hahah, ja det har jag säkert =P
Använder du stjärnor eller kajal: Nej
Är du nöjd med ditt liv: Ganska I think..
Om inte, vad vill du ändra på: Hm.. Svårt.. Jag vet inte.
Är du bortskämd: Jag vet inte =S Kanske? Eller nääh.. Svår fråga!
Gillar du dina vänner?: Nej inte alls.. Joo såklart!!!! =D
Äter du?: Just nu? Nä.
Svarade jag dåligt på frågorna? Vad tycker ni?

Kommentarer

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0