Ny frilla =)

HejHej!
Jag vet, jag är seg på att skriva ;)
Just nu sitter jag och chattar och lyssnar på musiik.
Förra veckan (på torsdagen) fick jag feber. Det var jobbigt (ok det där var helt onödigt :P klart det var jobbigt). Nu är jag i alla fall bättre, bara lite förkyld. Imorgon så börjar skolan igen. Idag (måndag) var det ledigt för att lärarna har någon planeringsdag =D så jag gick helt enkelt och klippte mig =P så nu har jag LUGG. Heheh.
Får inte glömma att det är teater idag!! :S Vi har bara tre ggr kvar och sen är det PJÄS 8D Läskigt, känns som om jag inte kan mina repliker.. Men det känns alltid så och jag brukar ändå klara mig bra. Det är skönt att man inte ser publiken när man har pjäs, så det är mörkt hos publiken. Jag spelar kapten på "Titanic 2". Pjäsen är ganska rolig. =)
Så vad har ni gjort idag? ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0