Frågor

11 HAR DU:

Ett förhållande: Nejj!! =P
Haft ett seriöst förhållande: Nejj? x)
Dejtat en av dina bästa kompisar: Vaaaahh???? Nej =S
Blivit kär vid första ögonkastet: Nee
Fått ditt hjärta krossat: Nej =P
Skrikit åt en lärare: Nej...

sagt ngt o sen ångrat dig?: Ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Nej
Några smycken som kostat över 1000 kr: Nej =S 
Snusat: Neej!!!!! x(
Rökt: Neeeeeej!!!!

 

11 DAGENS:

Klädsel: Mjukisbyxor och en "huppari". Eller munkjacka då =P hehe
Smink: Naating
Frisyr: Utsläppt!!
Låt: "If we ever meet again" - Timbaland ft. Katy Perry =D
Vill ha: Inget faktiskt
Sjuka: Träningsverk och ont i nacken xD
Saknad: Emmaa!!
Köp: Ingenting 
Godis: Ingenting
Attityd: Trött
Tanke när du såg dig sälv i spegeln i morse: Vågade inte se mig själv i spegeln.. Skoja x) Men jag vet inte =S

 

9 FÖRSTA:

Bästa kompis: Vet inte =P
Bil: Jo det var en sån där Volvo blablabla.. Nej jag har inte haft en bil =O =P
Kärlek: Min nalle! =P
Husdjur: Hedwig (hamster)
Semester: Rodos, jag var NÄSTAN 1 år. Typ 11 månader =P
Jobb: Ehh....??
Köpta skiva: Magnus Ugglas skiva när jag var liten =P
Piercing: Öronen
Konsert: Ehh vet inte


8 SISTA:

Personen som sms:ade dig: Hanna
som du kramade: Mamma 
Peronen som ringde dig: Pappa
Personen som du ringde: Pappa
Bilfärd: Igår till badmintonen!!
Filmen du såg: Percy Jackson och kampen om åskviggen
Gången du grät: Ehh vet inte.. =S Igår?? xD 
Måltiden: Soppaaa

 

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: Njaahh... Kanske... Jo... Nej... JA
Våga hoppa bungyjump:
Whoah!! =S Tveksamt.. 
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: ??
Kalla dig själv lycklig: Ehh ää vet inte.. 
Hellre ta bilden än vara med på den: Vara med!! =D Haha
Kunna gråta över en Tjej: Fattar inte frågan =S
Kunna gråta över en Kille: ... fattar fortfarande inte...
Ljuga för någon: Helst inte..
Kunna springa 50mil: Ehh om man får vila??

 

8 VAD:

Gör du just nu: Svarar på dessa frågor
Ska du göra imorgon: Jag ska till skolan och sen har jag teaterrr =D
Säger du till dig själv när allt känns svårt: =S Vilken svår fråga... "NU SJUNGER VI!!! JUST DANCE, GONNA BE OK!!"
Har du med dig in på bio:n: Popcorn
Är det för färg på dina byxor: Blå
Är det för väder hos dig just nu: Soligt men ändå målnigt (askmålnen säkert...)
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Ehh jag vet inte.. =S
Skulle du göra om du vann på lotto: Bygga en marängfabrik.. Skänka... Flytta till en farm... Köpa "Fazer Marianne"... Köpa kläder.. Ge till mamma, pappa och Emma... Ja massor... RESA


Kommentarer
Postat av: alex

Haha!På dom första frågorna svarade du nej.Nej,nej,nej...(Du svarar bra);)

2010-04-18 @ 18:24:09
URL: http://alexastar.blogg.se/

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0