Ännu en varm dag =)

Guuu så varmt det är ute!! Det är så skönt!! Tänk att för ungefär en månad sen så var det jättemycke snö :O
Min favorit-årstid är absolut våren. Inte så mycke getingar, bin och andra "läskiga" djur ;) men ändå VARMT <3 ÄNTLIGEN ÄR VÅREN HÄR!! =D Nu vill jag bara sitta nära havet,sola och äta glass =D Mm!! Speciellt italiensk glass <3 Det vore just SÅ perfekt =D
Idag var Michaela, Jippo, Hanna, Tuuli, Katja och jag efter skolan på skolgården och spelade fotboll och king. Det var jättekul! Det är också en sak jag gillar med våren; Att kunna stanna efter skolan en varm dag på skolgården och göra något, och det kan man inte göra på sommaren (eftersom det är sommarlov)! =D
Vad är eran favorit-årstid? =)
Kraaam

Kommentarer
Postat av: Linn

Om du vet när jag fyller år så vet du min favorit årstid ;)

2010-04-14 @ 18:02:18
URL: http://www.jalinn.se

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0