10 onödiga saker om mig

1. Jag gillar inte pannkakor (men jag gillar vofflor).
2. Jag har lugg (xD).
3. Mina favoritfärger är limegrön, mörkrosa och turkos.
4. Jag tycker att brockoli är helt ok att äta.
5. Jag tycker att brockoli ser ut som små träd. xD
6. Jag ÄLSKAR att spela teater. (Oj.. Var det där lite överdrivet att säga att jag "älskar" att spela teater?? =S)
7. Min favoritårstid är våren. =)
8. Jag gillar att sjunga men har jättedålig sångröst. xD
9. Jag är ganska töntig och konstig. xP
10. Det var ju bara 9! =O Onödigt va??

Kommentarer
Postat av: Maija goes Valencia

ja visst äre ;D och håller med om att man bara måste ÄLSKA att spela teater :D

2010-04-22 @ 23:37:06
URL: http://maijais.blogg.se/

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0