Vi drar till fjällen, fest hela kvällen...

Nina och jag ska åka till fjällen på lördag! Först så ville jag åka snowboard men jag åångra mig ;P
Ja, så nu är det så att vi BÅDA ska  åka skidor!! Hennes och min pappa ska ju förstås vara med, hehe ;D
Ååh!! Det ska bli så kuul!! Vi åkte förra året också! Woohoo!!! På torsdag (imorrn) kmr The Sims 3 ut! YES! ÄNTLIGEN! Inte för att jag är spel-beroende men ändå ;P

Nästa vecka kmr min kusin hem till oss. Då är inte jag hemma men då har iaf Emma och mamma kommit tbx! Hehe... Tråkigt att jag inte är här när Emma kmr! Men kul att hon ÄNTLIGEN kmr!

•♥♦♣ coolt, visste inte att man kunde göra så ;P


TACK OCH HEJ!


Kommentarer

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0