The Sims 3 + min dag!

Jag som trodde det skulle va najs men det var bara BAJS!! Asså The Sims 3 skulle komma ut idag ( 19 februari 2009 )!!
Men nej, nej! Den kmr visst ut 4 Juni! Jag säger bara
BAJS! Aja, då blir det ju mer spännande sen när man väntat så länge ;P

Ja, åter till min dag :P  Idag så hade jag sovmorron! Hihih! Nina, 6 timmar skola! Sen kan vi bara vänta till att vi ska åka till FJÄLLEEN!! :D  Efter sovmorronen hade vi syslöjd. Jag ska göra en nessesär. Har ingen aning om hur det nu stavas, men ni förstår vad jag menar ;)  Den kmr va vit med röda mönster. Tråkigt va? Men aja. På morronen trode jag att det skulle vara nästan sista gången jag spelar The Sims 2 men så blev det inte ;D  På lördag missar jag badmintonen :(  Jag brukar spela med samma person där. Tycker faktiskt att det är bra :D  Men nu så ska vi till fjällen så jag hinner inte dit :/  Men man åker inte till fjällen VARJE dag :D 


Haha! När jag åkte till skolan så pratade jag med Juliag i mobilen. Helt plötsligt märker jag att jag åker förbi Fanny & Juliaj med tunnelbanan. Då går jag av på nästa station och går på nästa och där står BARA FANNY och frågar om jag har sett Juliaj. Jag sa bara att jag såg henne när jag åkte förbi dom. Fanny berättar att när hon gick på tåget så bara försvann Juliaj. Hon verkade inte orolig men fundersam. Hon försökte ringa Juliaj men hon svara inte eftersom Fannys mobil inte hade så bra teckning. Då ringer Juliag till min mobil och hon frågar om jag är med Fanny & Juliaj och samtidigt frågar jag om hon är med Juliaj. Hon säger att hon inte är med Juliaj och så berättar jag vad som hänt.
Fanny och jag går av på nästa och väntar på nästa tåg om Juliaj kanske gått på den. Men på tågstationen ser vi vår lärare och vi säger hej. Så skrattar vi lite. Men när vi går på tåget så är Juliag där ist för Juliaj. Juliag ringer Juliaj och Juliaj säger att hon nästan är framme. Alltså var hon i samma tåg som Fanny innan. Hoppsan, hur kunde vi missa det?? Tänk så knäppt det kan bli x'D

Kommentarer

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0