Min vecka

Emma är i London :'( ! Saknar henne för t.ex i torsdags när jag kom hem före pianon så var ju förstås hon inte hemma.
HON BRUKAR VARA DET!!! Hon sa att hon skulle läsa min blogg på måndag :D Yeey! Ska iaf försöka att skriva mer i min blogg fast det är svårt, för ibland vet man inte vad man ska skriva. Men så hade vi "Roliga timmen" i onsdags i skolan. Då får vi i klassen äta godis och kolla på film och så. Allas favorit lektion xP  Nästa vecka ska jag åka till fjällen med en av mina bästa kompisar Nina! Jag ska typ åka snowboard (för första gången :S). Heh, HJÄÄLP! Om ungefär två veckor kmr Emma hem. Men jag ska berätta en jätte kul sak från skolan :D  Alltså nu har typ jätte många hållt på i tjejtoan i skolan med nån grej som heter "Svarta/Vita Madam"! Alla blir jätte rädda för man ska ha helt släckt i toan och så ska man skvätta vatten på spegeln. Sen ska man säga "Svarta Madam, Svarta Madam, kom fram, kom fram". Alla säger att dom såg "Svarta Madam" men jag har ingen aning om jag ska tro på dom lr inte... Fast det är ändå en kul grej.
KOMMENTARER OM DET HÄR LÄSER JAG GÄRNA :P
Nu kollar jag på TV på ett program som heter Scrubs. Heh, inte min favorit men ändå... :P  Idis! Tror du på "Svarta/Vita Madam"? Svara på kommentarer!!! :D  Imorrn på morronen kl halv tio. HAHA! Okej, ska äta Tacos! Hinner ej skriva mer! Bye alla!

Kommentarer
Postat av: Luriga Linn

Asså det låter ju knäppt men jag såg något vitt som började röra sig mot mig och Sofia!

Sen typ AmdandaJ och nfra andra började skrika så jag ba:

-äh sticker nu,man får ju tinitus!XD

men hejdå!

kram Linn!<3

2009-02-15 @ 12:31:10
URL: http://jalinn.blogg.se/

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0