3 dagar kvar till julafton!

Idag är de bara tre dagar kvar till julafton! Jag har varit och köpt julklappar! De måste man ju så att man inte glömmer eller kanske inte hinner helt plötsligt! xD  Jag vet inte vf men jag känner mig lite sjuk eller nåt för jag är snurrig ibland och har ont i huvudet... Så df var de så jobbigt att köpa julklappar. Men jag hittade iaf jätte bra julklappar! =D De e ju bra de! Sen så skulle vi städa här hemma men sen mådde jag så dåligt så jag vilade. Hann bara att dammsuga mitt rum. Men nu mår jag lite bättre! =D


Kommentarer
Postat av: Emma

Då kan du ju städa klart nu ;)

2008-12-21 @ 19:21:38
URL: http://mispemma.blogg.se/
Postat av: heh

hahahahaha

2008-12-28 @ 21:37:26

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0