Påsklovet = The end

Nu är påsklovet slut och skolan har börjat. Vi började inte skolan förräns i onsdags ^^ ( andra börjar typ månda lr onsdag )Jag kom senare till skolan eftersom vi skulle begrava farfar :'(
Heippa vaari! On ikävä sua! <3 <----- ( på finska )

Idag ( torsdag ) så hade min grupp sovmorron. Aah, va sköönt <3
På morronen kolla ja lite på tv och åt min goda frukost xD Sen chattade jag och va inne på king.com.
Sen va resten av dan helt vanligt. Nikki blev klar med sin nessesär på syslöjden. ( nessesär, nesesär, neseser... :S ) Önskar jag skulle va klar... Sen va resten av dan va inget spec. ( alltså inga speciella lektioner ) Eller jo! Vi hade engelska-nationellaprov! Jag hoppas det gick bra :)

Imorrn ska ja och A-j gå till vårt gamla dagis ^^ De va ju länge sen :D Ska bli kul!
Fast det kmr att va en massa små barn där :)  Undrar om dom har ändrat ngt där? :S
Hoppas inte det... Har saknat mitt dagis lite grann. ^^
På lördag börjar badmintonen igen. ( har inte vart där på tre veckor :S )

Jag tror det var allt. :)
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du får ta lite bilder med mobilen i dagiset och visa mig sen ;) är också nyfiken!

2009-04-17 @ 14:13:55
URL: http://mispemma.blogg.se/
Postat av: Mandizz

du kunde väl sagt de liite tidigare -.-

2009-04-17 @ 19:38:04
URL: http://pandamandas.blogg.se/

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0