PÅÅSKLOOV!!! <3<3<3

Yeezz! Påsklov! Nooo! Nästa vecka ere skola igen -.- 
Igår va jag hos min kusin Ida ^^ Vi spelade nintendo wii! Det är rolligt ^^ Jag märkte att jag va ganska så bra på boxning, tennis & bowling! :D Till lunch åt vi plättar med hallon & vaniljglass! <3 goott! Ida säger " men pannkakor och plättar är ju exakt samma sak... " fast alla säger det typ :S Jag gillar plättar men INTE pannkakor. Visst låter de konstigt, men jag gillar att va konstig ^^

Idag var jag hos min farmor och hos Misu ^^ lilla söta Misu rev mej -.- det har hon inte gjort på länge!! :@ fast jag förlåter henne eftersom det icke gjorde ont ;P Imorrn ska du till veterinären! :'( Hoppas att det går bra Misu <3
Farmor köpte också en massa kläder till mig när vi egentligen bara skulle gå och köpa lite allergitabletter och hin skulle klippa sitt hår :S Men jag är jäättenöjd me mina kläder nu ^^

Imorrn kmr Awe hit! ^^ hiih, va roolligt! Hmmh... undrar va vi ska göra... kanske sjunga sing star... Men Awe:
Sjung INTE "Citrusfrukter"-låten!!! ;D



Alla våran söta Misu <3M I S U <3

Kommentarer
Postat av: Katja

fett gullig katt :D

2009-04-07 @ 20:01:05
Postat av: Mikan

guud vad söt katt! Vad gott med plättar och hallon och vaniljglass. :)

2009-04-07 @ 20:08:36

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0