Dagiset <3

Ååh, så kul ^^ Jag och a-j va och kolla på vårt gamla dagis idag. Efteråt kände jag att jag saknade dit lite grann.
Jag tänkte på vad kul det hade varit när vi gick där ♥
Jag saknar gamla dagisfröknarna och kompisarna där som man inte oftast träffar mer :)
Jag är glad att jag gick på dagis där ^^ Sen märkte jag att en tjej från min klass, hennes mamma jobbar där! :D Va kul!
Imorrn ska jag klippa mig.
ÄNTLIGEN!!


( Det ända jag egentligen ville skriva var om dagiset så hej då! ) ;D


Kommentarer
Postat av: maija

Jaha oj, haha. Men den är lite våldsam och det var nog därför :D så du får vänta några år! Och det är lugnt att kommentera när du vill :)

2009-04-22 @ 15:34:53
URL: http://maijais.blogg.se/

Skriv din kommentar här :) :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0